تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه ایرانی، دارای هزاران فایل ، نرم افزار ، مقاله ، پایان نامه، کارآموزی دانشجویی ،نمونه سوال و .... می باشد. درصورت هرگونه سوال،نظر ،انتقاد و ... میتوانید در قسمت تماس با ما پیام خود را برای ما ارسال کنید.


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 37
  • بازدید دیروز : 146
  • بازدید کل : 497685

دانلود گزارش کارآموزی کارخانه ايران خودرو


دانلود گزارش کارآموزی کارخانه ايران خودرو

خريد و دانلود گزارش کارآموزی کارخانه ايران خودرو
بانك اطلاعاتي براي سالن رنگ ايران‌خودرو

دانشگاه آزاد اسلامي - واحد نراق
تعداد صفحات:54

نوع فايل :WORD


مقدمه کارآموزی کارخانه ايران خودرو:
علم و دانش را پایانی نیست وهرکه فکر کند که به مرحله ای رسیده است که نیازی به یادگیری وکسب دانش ندارد سخت دراشتباه است واگر کسی این طور فکر کند راه پشرفت ورسیدن به مدارج بالاتر وکشف حقائق این جهان هستی را بر خود مسدود می کند.
درجهان پیشرفته امروز دیگر نمیتوان با سطح معلوماتی اندک یک انسان موفق بود وباید هرروزوهر ساعت دنبال آموختن یک چیز جد ید بودتا بتوان با تکنولوزی و یپشرفت جهان همراه شد که این امر دو نتیجه را در بر دارد یکی موفقیت انسان رزندگی وکار ودیگری که بسیار مهم است پشرفت کشور از لحاظ تکنولوزی و علمی ورفع نیاز کشور به محصولات خارجی وخودکفائی هر چه بیشتر که این باعث میشود اقتصاد کشور دیگر نیازی به فروش نفت نداشته باشدواز تک محصولی بودن که زیان عمده ای به اقتصاد کشور می زند خارج شود .

قسمتی از کارآموزی کارخانه ايران خودرو:
كارخانه موتورسازي :
كارخانه موتور سازي شركت ايران خودرو با هدف ساخت موتور و ساير قطعات چدني و مونتاژ موتور 1725 , 1600 دو كاربراتور با سرعت 259.7 مترمربع به دو قسمت ماشين شاپ و مونتاژ موتور به سال 1350 تأسيس شد.
توليد قطعات شش گانه موتور پيكان 1600 در كارخانه ريخته گري و تراشكاري اين قطعات و مونتاژ آنها به همراه ساير قطعات در كارخانه ماشين شاپ در مهرماه سال 1353 افتتاح و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، وضعيت مشابه توليد ادامه داشت.از سال 1364 تا 1367 عمده فعاليت ها را توليد قطعات دفاعي تشكيل مي داد.
در اوايل سال 1370 برنامه چهارساله مجتمع موتورسازي در زمينه ساخت موتور پيكان 1600 به تصويب رسيد و زمينه هاي اجرايي آن فراهم شد.
پس در تعطيلي شركت تالبوت، به علت عدم تأمين قطعات لازم خط مونتاژ اين كارخانه در سال 1369 متوقف شد.پس از توقف خط، برنامه كوتاه مدت به اجرا درآمد.براساس اين برنامه عمده فعاليت ها برتوليد قطعات ششگانه چدني قرار گرفت.
پس از انجام مطالعات فني و اقتصادي در زمينه امكان پذير نمودن خط مونتاژ موتور پيكان براي مونتاژ موتور پژو 405 در سال 1372 يك خط مونتاژ مكانيزه : در كارخانه موتور سازي ايجاد شد.با اين تجهيزات ميزان خروج خط مونتاژ به تعداد 77 دستگاه موتور 405 در يك شيفت 12 ساعته همزمان با مونتاژ 140 دستگاه 1600 افزايش يافت.

كارخانه لوازم تكميلي و تزئيني :
اين كارخانه به نام كارخانه صندلي سازي در سال 1342 شروع به فعاليت كرد.اين كارخانه پس از تأسيس شركت با خريد قيچي هاي برقي آلماني در سال 1354 با هدف توليد قطعات برش و پرس، خمي شاسي و بدنه سواري پيكان، ميني بوس، اتوبوس فعاليت خود را آغاز كرد.پرس هاي كوچك پس از قيچي ها و نوارهاي برقي نصب و راه اندازه شد.با ورود قالبهاي بدنه خودرو، نصب پرس كه از سال هاي 46-1345 شروع شده بود سرعت بيشتري به خود گرفت.
در سال 1355 سالن جديدي با پرس هاي مكانيكي سنگين و آلماني و انگليسي راه اندازه شد.در حال حاضر كارخانه پرس و برش با حدود صدهزار مترمربع مساحت در شمال شركت ايران خودرو با بيش از 80 دستگاه پرس ده تن 1600 تن در انواع هيدروليكي، مكانيكي، يك پايه، دو پايه، يك عمله و دو عمله و 60 دستگاه انواع قيچي، خم كن، نورد و چكش، به عنوان يكي از بزرگترين واحدهاي پرس كاري در ايران مشغول فعاليت است.
كليه قطعات اسكلت سواري، ميني بوس و اتوبوس توسط دو هزار قالب در اين كارخانه توليد مي شد و هفتاد درصد اين قالب ها ساخت آلمان و بقيه در كارخانه قالب وجيك سازي ساخته شده است.وزن بعضي از اين قالب ها به 30 تن مي رسد.
اين كارخانه قادر است روزي 200 تن ورق را به صورت قطعه آماده تحويل نمايد.ورق هاي مورد استفاده از ژاپن، آلمان به شكل كوئل و شيت خريداري شده و در قسمت كوئل بري به صورت طولي و عرضي بريده مي شود.
كارخانه برش و پرس شامل واحدهاي توليد، تعميرات نگهداري، مهندسي، خدمات و پشتيباني برنامه ريزي و كنترل كيفيت است.

پژو 405 ايران بهترين اتومبيل توليدي در خاورميانه :

يكي از موفق ترين اتومبيل هاي كلاس متوسط پژو كه در سال 1988 توسط بسياري از مجلات معتبر اتومبيل به عنوان اتومبيل سال انتخاب شد.اتومبيل پژو 405 مي باشد.
طراحي جالب آيروديناميك، شاسي، ديناميك خوب در رابطه با موتورهاي ارائه شده هر كلاس و تجهيزاتي مانند فن بخاري يا كولر، شيشه هاي بزرگ و از ميان برداشتن نقطه كور براي سرنشينان از جمله مزاياي اين اتومبيل مي باشد.
سيستم فنربندي عقب خوابيده و در زير اتاق قرار گرفته و از اين نقطه نظر فشاي صندوق عقب به حداكثر فضاي مفيد تبديل گشته است.سيستم فنربندي عقب خوابيده و از زير اتاق قرار گرفته و از اين نقطه نظر فضاي صندوق عقب به حداكثر فضاي مفيد تبديل شده است.به خصوص دستيابي به لاستيك يدك به وسيله پيچي كه در عقب صندوق قرار گرفته سبب مي شود در صورتي كه صندوق عقب مملو از وسايل سفر باشد.به راحتي لاستيك يدك را از زير اتومبيل بكار گرفت.
لاستيك معيوب را كه احتمالاً كثيف همه است بدون ورود به صندوق عقب در زير صندوق جاي زن در سال 1995 پژو با موتورهاي تكنولوژي بالا و راندمان خوب به بازار عرضه مي شود.از جمله موتور 108 سيلندري با قدرت 101 اسب بخار و تورك 153 نيوتن متر.موتور 2 تيري است و تورك 176 نيوتن متر كه همگي مدل هاي نامبرده به صورت دو سوپاپ براي هر سيلندر مي باشد.
پژو 405 ايران در دو مدل GL , GLX به بازار عرضه شده و يكي از بهترين اتومبيل هاي مونتاژ شده در ايران است.
فضاي مناسب در كلاس خودرو و فاصله زيان دو اكسل جلو عقب و فاصله زيان استقرار چرخ هاي جلو و عقب از سبب گشته كه يك اتومبيل مناسب راحت را براي مسافت هاي طولاني و همچنين آرامش و اطمينان را براي سرنشينان به ارمغان آورد داشبورد پژو 405 ايران مجهز به صفحه نمايش گر در كوتاهترين زمان اطلاعات لازم در زمينه نحوه عملكرد بخش هاي مختلف اتومبيل را از طريق علائم كنترلي لامپها در اختيار راننده قرار داده است.
بدنه پژو 405 ايران در عين زيبايي و جاداري با طرح آيروديناميكي و با ضريب 31 % در برابر جريان هوا مقاومت ناچيزي داشته و علارقم قدرت جذب، مصرف آن در شهر در حدود 10 در يك صد كيلومتر مسافت مي باشد.
حداكثر سرعت پژو 405 ايران 170 كيلومتر در ساعت بوده و اين اتومبيل مي تواند شتاب صفر تا صد كيلومتر در ساعت را در زمان 12 ثانيه پيمايد.


مبلغ واقعی 4,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 3,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ دی ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1400

مطالب تصادفی

  • کتاب صوتی چگونه در بورس ۲ میلیون دلار بدست آوردم
  • متن انگلیسی و ترجمه درس متون حقوقی 4 رشته حقوق - a level and as level law - بر اساس کتاب مارتین هانت
  • نمونه سوال و جواب همراه با کاملترین جزوه آزمون نهایی ضمن خدمت شمیم دانش فرهنگیان آموزش و پرورش ( بیش از 430 سوال قابل جستجو با فرمت word )
  • پکیج آموزشی کشت کلیه گیاهان و سبزیجات و میوجات به روش هیدروپونیک در خانه
  • چه راههایی برای بالا بردن تحمل خود در برابر نظر دیگران در خانواده مدرسه و جامعه پیشنهاد می کنید.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد