تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه ایرانی، دارای هزاران فایل ، نرم افزار ، مقاله ، پایان نامه، کارآموزی دانشجویی ،نمونه سوال و .... می باشد. درصورت هرگونه سوال،نظر ،انتقاد و ... میتوانید در قسمت تماس با ما پیام خود را برای ما ارسال کنید.


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 76
  • بازدید دیروز : 160
  • بازدید کل : 495525

کتاب استراتژی افزایش قد


کتاب استراتژی افزایش قد

کتاب استراتژی افزایش قد

آیا همه راه های افزایش قد را امتحان کرده اید ولی به نتیجه مطلوب نرسیده اید؟

احتمالاً بسیاری از شما متعجب شده اید که آیا به راستی ممکن است بلندقدتر بشوم؟

جواب مثبت است، شما می توانید. سال ها شنیده اید که با رسیدن به سن بلوغ یا بزرگ سالی ، رشدتان متوقف می شود، در حالیکه به خوبی به مطالب زیر واقفید: الف. در ورزش بیسبال، بازوی پرتاب کننده ی توپ معمولاً 2/5 الی 7/5 سانتیمتر بلندتر از بازوی دیگر می شود. این نتیجه ی مستقیم ورزش است که پس از رسیدن به سن بلوغ رخ می دهد. ب. بازوی راست بازیکن حرفه ای Jai Alai دست کم 5 سانتیمتر از بازوی چپش بلندتر است (نتیجه ی دیگری از ورزش سنگین). ج. تفاوت های منطقهای قابل توجهی برای قد در سنین مختلف گزارش شده است، که این تنوع بیشتر به وضعیت اجتماعی- اقتصادی و تغذیه ای بستگی دارد تا عوامل ژنتیکی. این ها خود اثباتی بر احتمال رشد قد پس از رسیدن به سن بلوغ است. چندین و چند دلیل پزشکی دیگر هم در رابطه با راه های افزایش قد در دست است که به دلیل طولانی شدن کلام، از گفتن آنها خودداری می کنیم، ولی بر طبق این مدارک، حتی یک فرد 50 ساله هم می تواند به قد خود بیفزاید. در حقیقت اکثر دانشمندان امروزه با این مطلب موافق اند که تا زمان رسیدن سن به 50 الی 55 سالگی، افزایش 10 الی 12/5 سانتیمتری قد بسیار محتمل است. طبق نظر انسان شناسان، مردان و زنان 40 ساله همچنان تا دهه ی 50 سالگی عمر خود در حال رشدند و گاهی این سن به 60 سالگی هم می رسد. البته مقدار واقعی بلندقدشدن به چندین عامل از جمله استخوان بندی ، شرایط جسمانی ، طرز ایستادن ، رژیم غذایی ، محیط و غیره بستگی دارد. بر طبق مقاله ای در ژورنال پزشکی انگلستان، تحقیقات نشان داده است که رشد می تواند بصورت پیش رس و بر اثر فشار زیاد وارده بر مراکز اپی فیز (یعنی دیسک های ستون فقرات) در ستون مهره متوقف شود. با برداشتن این فشار که با دنبال کردن برنامه ی این کتاب امکان پذیر است، رشد طبیعی را می توان تا رسیدن به سنین میانسالی زندگی ادامه داد.

با خرید کتاب استراتژی افزایش قد راه های افزایش قد تضمینی را بصورت اصولی بیاموزید.


مبلغ واقعی 4,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 911

مطالب تصادفی

  • کتاب صوتی چگونه در بورس ۲ میلیون دلار بدست آوردم
  • متن انگلیسی و ترجمه درس متون حقوقی 4 رشته حقوق - a level and as level law - بر اساس کتاب مارتین هانت
  • نمونه سوال و جواب همراه با کاملترین جزوه آزمون نهایی ضمن خدمت شمیم دانش فرهنگیان آموزش و پرورش ( بیش از 430 سوال قابل جستجو با فرمت word )
  • پکیج آموزشی کشت کلیه گیاهان و سبزیجات و میوجات به روش هیدروپونیک در خانه
  • چه راههایی برای بالا بردن تحمل خود در برابر نظر دیگران در خانواده مدرسه و جامعه پیشنهاد می کنید.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد