تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه ایرانی، دارای هزاران فایل ، نرم افزار ، مقاله ، پایان نامه، کارآموزی دانشجویی ،نمونه سوال و .... می باشد. درصورت هرگونه سوال،نظر ،انتقاد و ... میتوانید در قسمت تماس با ما پیام خود را برای ما ارسال کنید.


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 68
  • بازدید دیروز : 26
  • بازدید کل : 495357

عهد شکنی آمریکا،مصادیق و نمونه ها


عهد شکنی آمریکا،مصادیق و نمونه ها

خرید و دانلود مقاله عهد شکنی آمریکا،مصادیق و نمونه ها

فرمت:word

31 صفحه

 

چکیده مقاله عهد شکنی آمریکا،مصادیق و نمونه ها:

"وَإِن نَّكَثُواْ أَيْمَانَهُم مِّن بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُواْ فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُواْ أَئِمَّةَ الْكُفْرِ إِنَّهُمْ لاَ أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنتَهُونَ" سوره توبه - آیه 12

"اگر پس از بستن پيمان ، سوگند خود شکستند و در دين شما طعن زدند ، با سران کفر قتال کنيد که ايشان را رسم سوگند نگه داشتن نيست ، باشد که از کردار خود باز ايستند"

همانطور که میدانیم تاریخ نشان داده است كه آمریكا گرچه بارها با کشورهای مختلف بر سر مسائل گوناگون متحد می‌شد اما بلافاصله پس از اینكه به نتیجه مطلوب خود می‌رسد پیمان شكنی كرده و خیانت می‌کند لذا درواقع می‌توان گفت سیاست این كشور بر پایه زیاده‌خواهی بنا شده است و از این رویه نباید انتظار وفای به عهد داشت .در واقع آمریکا نه تنها در مواجهه با ایران بلکه در مواجهه با سایر کشورها نیز بارها زیر قول های خود زده است و حتی نسبت به متحدان اصلی خود نیز بدعهدی كرده و تنها تا زمان رسیدن به منافع خود وعده و وعیدهای مکرر صادر کرده است. عده ای شاید نگران بد عهدی آمریکا باشند، که البته امری درست است و باید کشور ها، به معاهدات بین المللی خود عمل کنند، و گرنه سنگ روی سنگ بنا نمی شود. اما بد عهدی همیشه باعث نابودی در کوتاه مدت است. زیرا نشان غرور و بی تدبیری و: تکیه بر دروغ و نادانی است. ممکن است در ظاهر یک پیروزی باشد، اما پایه های قدرت را مانند موریانه می خورد. زیرا دروغ و بد عهدی ماهیتا یکبار مصرف است و: برای بار دوم کارایی خود را از دست می دهد. پایه و اساس ارزیابی عملکرد ها ی بعدی هم می شود. همه اینها را خود دروغگو ها هم می دانند، ولی راه دیگری ندارند و تصور می کنند چند روزی بیشتر دوام خواهند داشت.


مقدمه مقاله عهد شکنی آمریکا،مصادیق و نمونه ها :

مسئله بی اعتمادی به آمریكایی ها و دلایل عدم اعتماد به آمریكایی از جمله موضاعت مهمی است از اهمیت بسیاری برخوردار بوده است. آمریكائی‌ها، هم غیرقابل اعتمادند، هم غیر منطقی‌اند، هم در برخوردشان صادق نیستند. ما دولت ایالات متّحده‌ی آمریكا را دولتی غیرقابل اعتماد میدانیم؛ دولتی خودبرتربین، دولتی غیرمنطقی و عهدشكن، دولتی كه سخت در پنجه‌ی تصرّف و اقتدار شبكه‌ی صهیونیسم بین‌المللی قرار دارد و به‌خاطر رعایت خواسته‌ها و منافع نامشروع شبكه‌ی صهیونیستی بین‌المللی مجبورند با رژیم غاصب و جعلی اشغال‌كننده‌ی فلسطین مماشات كنند، در مقابل او نرمش نشان بدهند؛ اسمش را میگذارند منافع آمریكا، در حالی كه بكلّی منافع ملّی آمریكا با آنچه امروز اینها در حمایت از [آن‌] رژیم جعلی انجام می دهند، منافات دارد؛ از همه‌ی دنیا دولت ایالات متّحده‌ی آمریكا باج می گیرد و به رژیم جعلی صهیونیستی باج میدهد؛ این حقایق را ما داریم مشاهده میكنیم - به دولت آمریكا اعتمادی نداریم، مردم بایستی دو رویی دشمن و نیت سوء آنها را بشناسند.

.......


مبلغ واقعی 8,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید


مطالب تصادفی

  • کتاب صوتی چگونه در بورس ۲ میلیون دلار بدست آوردم
  • متن انگلیسی و ترجمه درس متون حقوقی 4 رشته حقوق - a level and as level law - بر اساس کتاب مارتین هانت
  • نمونه سوال و جواب همراه با کاملترین جزوه آزمون نهایی ضمن خدمت شمیم دانش فرهنگیان آموزش و پرورش ( بیش از 430 سوال قابل جستجو با فرمت word )
  • پکیج آموزشی کشت کلیه گیاهان و سبزیجات و میوجات به روش هیدروپونیک در خانه
  • چه راههایی برای بالا بردن تحمل خود در برابر نظر دیگران در خانواده مدرسه و جامعه پیشنهاد می کنید.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد