تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه ایرانی، دارای هزاران فایل ، نرم افزار ، مقاله ، پایان نامه، کارآموزی دانشجویی ،نمونه سوال و .... می باشد. درصورت هرگونه سوال،نظر ،انتقاد و ... میتوانید در قسمت تماس با ما پیام خود را برای ما ارسال کنید.


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 93
  • بازدید دیروز : 31
  • بازدید کل : 498427

دانلود تحقیق آماده در قالب word با عنوان سيكل تبريد ۹ ص


دانلود تحقیق آماده در قالب word با عنوان سيكل تبريد ۹ ص

 

در اين بخش سيكل ايده آل تبريد را بررسي مي كنيم: حالت 3 نشان دهنده مايع اشباع در درجه حرارت چگالنده است و حالت 1 نمايانگر بخار اشباع در درجه حرارت تبخير كننده مي باشد اين بدان معنااست كه فرايند انبساط آيزنتروپيك 4-3 در ناحيه دو فازي است و بيشتر آنرا مايع تشكيل مي دهد . درنتيجه مقدار كار خروجي اين فرايند بسيار اندك مي باشد بگونه اي كه توجيهي براي افزودن اين قطعه از تجهيزات به سيستم وجود ندارد بنابراين توربين را با يك وسيله احتناق دهنده جايگزين مي كنيم معمولا“ اين وسيله يك شير يا يك لوله طويل با قطر كم است كه در آن سيال فعال از فشار بالا تا فشار پايين احتناق مي يابد . بخار اشباع در فشار پايين وارد كمپرسور مي شود و در فرايند 2-1 يك تراكم آدياباتيك بازگشت پذير را طي مي كند سپس در فرايند 3-2 با فشار ثابت حرارت رفع مي شود و سيال فعال به حالت مايع اشباع از چگالنده خارج خواهد شد . به دنبال آن فرايند احتناق آدياباتيك 4-3 بوقوع مي پيوندد و سپس سيال فعال در فشار ثابت طي فرايند 1-4 تبخير مي شود و سيكل كامل خواهد شد . ضريب عملكرد : ضريب عملكرد يك سيكل تبريد عبارت است از نسبت ظرفيت تبريد به كار كمپرسور.

پس از پرداخت موفق به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و یک لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسال می شود در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

 



 

  انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 85

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • کتاب صوتی چگونه در بورس ۲ میلیون دلار بدست آوردم
  • متن انگلیسی و ترجمه درس متون حقوقی 4 رشته حقوق - a level and as level law - بر اساس کتاب مارتین هانت
  • نمونه سوال و جواب همراه با کاملترین جزوه آزمون نهایی ضمن خدمت شمیم دانش فرهنگیان آموزش و پرورش ( بیش از 430 سوال قابل جستجو با فرمت word )
  • پکیج آموزشی کشت کلیه گیاهان و سبزیجات و میوجات به روش هیدروپونیک در خانه
  • چه راههایی برای بالا بردن تحمل خود در برابر نظر دیگران در خانواده مدرسه و جامعه پیشنهاد می کنید.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد