تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه ایرانی، دارای هزاران فایل ، نرم افزار ، مقاله ، پایان نامه، کارآموزی دانشجویی ،نمونه سوال و .... می باشد. درصورت هرگونه سوال،نظر ،انتقاد و ... میتوانید در قسمت تماس با ما پیام خود را برای ما ارسال کنید.


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 121
  • بازدید دیروز : 155
  • بازدید کل : 497623

پروژه مالی صنعت چین چین به همراه چارت سازمانی 45 ص word


پروژه مالی صنعت چین چین به همراه چارت سازمانی 45 ص word

 

مجتمع كشت و صنعت چين چين(سهامي عام (

تاريخچه فعاليت

كليات

مجتمع كشت و صنعت چين چين )سهامي عام )در تاريخ 14/8/1353 به صورت شركت سهامي خاص تأسيس شده و طي شماره 1296 در اداره ثبت شركت ها و مالكيت صنعتي مشهد به ثبت رسيده است .

شركت در تاريخ 19/12/1358 در اجراي قانون توسعه و حفاظت صنايع ايران مشمول بند ج قانون مذكور شناخته شده و تاريخ مذكور لغايت 20/12/1364 هيأت 5 نفره موضوع ماده 2 متمم قانون توسعه و حفاظت صنايع ايران طلب بانك صنعت و معدن تبديل به سهام گرديد . و در تاريخ 11/6/1369 به شركت سهامي عام تبديل و در تاريخ 10/10/1369 در بورس اوراق بهادار تهران پذيرفته شده است .

مركز اصلي و كارخانجات شركت واقع در مشهد كيلومتر 2 جاده فريمان مي باشد .

تاريخچه پذيرش شركت در بورس اوراق بهادار تهران و چگونگي افزايش سرمايه :

در شهريور ماه 1369 شركت از سهامي خاص به سهامي عام تبديل گرديد و مورد پذيرش سازمان بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفت و با توجه به اينكه يكي از شرايط پذيرش در بورس فك رهن از داراييهاي در وثيقه بانك صنعت و معدن بوده علير غم آن از اين وثايق توسط بانك مذكور فك رهن به عمل نيامده . در ديماه همين سال بانك صنعت و معدن 8/21 درصد از سهام خود را ( يعني مازاد ر 51 درصد سهام بانك ) به عموم مردم عرضه نمود ، متعاقبا در ديماه سال 1370 بانك صنعت و معدن مجددا 51 درصد سهام باقيمانده خود را از طريق شعب بانك ملي ايران به ( قيمت 8000 ريال ) به عموم ارائه نمود . اين مرحله از فروش سهام شركت مواجه با دوران پذيره نويسي ازدياد سرمايه از يك ميليارد ريال ( يك ميليون سهم 1000 ريالي ) به دو و نيم ميليارد ريال ( دو و نيم ميليون هم 1000 ريالي ) بود . در اين مرحله بخشي از سهام مورد فروش سهامي بودند كه هنوز پيرو مصوبه مجمع عمومي فوق العاده مورخ 11/8/1370 در دوران پذيره نويسي بوده كه تحقق نيافته بود . نقايصي كه در مصوبه مجمع عمومي فوق العاده وجود داشت و ايرادات حقوقي كه از جانب اداره ثبت شركت ها در مورد نحوه اجرا مصوبه مجمع عمومي فوق العاده مروط به اين ازدياد سرمايه مطرح شده بود ،باعث گرديد كه ثبت صورتجلسه مزبور حدود يكسال به طول انجاميد و دوران انتقالي از مدريت منتخب بانك به مديريت منتخب مالكين جديد و تحقق صدور سهام مورد معامله به مدت يكسال به طول انجاميد .

در سال 1372 و با شروع به كار هيأت مديره جديد مجددا سرمايه شركت از 5/2 ميليارد ريال به 5/3 ميليارد ريال افزايش يافت ، در سه ماهه سوم سال 1374 نيز مجمع محترم ا افزايش سرمايه به ميزان 5/3 ميليارد ريال ديگر موافقت نموده كه در نتيجه در سال 1375 سرمايه شركت بالغ بر 7 ميليارد ريال گرديد ، سپس در اسفند سال 1375 مجمع محترم مجددا با افزايش سرمايه به ميزان 100% سرمايه موافقت نموده كه عمليات اجرايي و ثبت آن با توجه به مهلت تعيين شده در سال 1376 انجام شد و نهايتا در تاريخ 19/9/1376 سرمايه شركت به ميزان 14 ميليرد ريال منقسم به 14 ميليون سهم 1000 ريالي افزايش يافت .

 



 

  انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 175

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • کتاب صوتی چگونه در بورس ۲ میلیون دلار بدست آوردم
  • متن انگلیسی و ترجمه درس متون حقوقی 4 رشته حقوق - a level and as level law - بر اساس کتاب مارتین هانت
  • نمونه سوال و جواب همراه با کاملترین جزوه آزمون نهایی ضمن خدمت شمیم دانش فرهنگیان آموزش و پرورش ( بیش از 430 سوال قابل جستجو با فرمت word )
  • پکیج آموزشی کشت کلیه گیاهان و سبزیجات و میوجات به روش هیدروپونیک در خانه
  • چه راههایی برای بالا بردن تحمل خود در برابر نظر دیگران در خانواده مدرسه و جامعه پیشنهاد می کنید.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد