امروز سه شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۳
دسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
آمار بازدید سایت
پیوند ها
قسمتی از تحقيق استراتژی برای مدیریت کیفیت جامع:
برنامه ريزي استراتژيك :
كلمه « استراتژي يك معني ضمني از روش هاي قبول مقدماتي در جنگ داده معني هندي كلمه , استراتژي “ ران – ني تي است (ران براي جنگ و ني تي براي روش يا اصول ) . اما چه دليلي بايد براي ا هميت كلمه استراتژي از زبان ميانجي جنگ درناحيه مديريت كارخانه اي خدمات يا آموزش باشد ؟
در جنگ ، استراتژي تمركز در يك هدف مفرد دارد : پيروزي و پيروزي ، نه برنامه ريزي براي شكست .
آن حتي تصور مفهوم يادگيري از شكست را ندارد . دومين و شركت كننده
دستور براي پيروزي آخرين بهاي زندگي انسان ،مجهز سازي و پول است
سومين ، جنگ بايد در كوتاهترين زمان به پيروزي بيانجامد .
چهارمين جنگ براي حمله كردن بيشترين درجه جراحت پذير ي
در مخالفت با بزرگترين قدرت برنامه ريزي مي شود .
پنجمين زمانبندي حمله بينهايت براي استراتژي جنگ مهم است .
شش صف آرايي ماهرانه ارتش ، نيروي دريايي و نيرويي هوايي تعيين
كننده است بنابر اين آنها همديگر را كامل مي كنند و جمع اقرايي را در
مقابل جنگ بوجود مي آورند . اينجا مي تواند تعداد جزئيات ديگري
از استراتژي جنگ باشد . اما چطور آنها براي آموزش و مديريت كيفيت مهم هستند ؟ در نتيجه ما با عبارات زير آنرا تعبير مي كنيم :
• آغاز كردن استراتژيك TQM مثل يك حمله به كيفيت ضعيف است .
• حمايت يك تلاش ابتكار ي شبيهه TQM از شكست است .
• موفقيت مجمع كيفيتي در آخر ارزش دارد .
• بهتر كردن كيفيت در زمان كوتاه ، كاهش دوره رشد نهفته و
آغاز كردن زمان .
• پيدا كردن يك موضوع ثبت شد ه امن ، بكار گيري اصول كار زين براي شناسايي يك منطقه ساخته جائيكه موفقيت مي تواند حتمي شود و تلاش آتي و موفقيت ساخته شود .
• زمانبندي وتربيت وقايع در TQM براي بدست آوردن بهترين فوايد
• تضمين جايگيري از بهترين منابع انساني و كارتيمي براي تضمين اصلاح مداوم .
پس برنامه ريزي استراتژيكي بايد براي توسعه دادن برنامه ريزي طولاني
مدت با برنامه ريزي هاي داخلي متوسط و كوتاه مدت براي كسب
ماموريت ها و اهداف سازماني در زماني درزمان كوتاه با آخرين بها توسط جايگزين منابع در دسترس و به حد كمال رساند ن قابليت هاي انساني دلالت داشته باشد در اين فصل ، ما تعداد ي مدل هاي موجود از برنامه ريزي استراتژيكي را كه توسط مدل در نظر گرفته شده در موسسات هندي پيروي شده است را تجديد نظر خواهيم كرد.
فهرست مطالب تحقيق استراتژی برای مدیریت کیفیت جامع:
مقدمه ۱
برنامه ریزی استراتژیک ۲
مدل¬های برنامه ریزی استراتژیکی ۴
مجموعه اطلاعات ۱۲
ابزار و ارزشیابی ۱۴
مدل پیشنهاد شده ۱۷
ایده ۲۱
ماموریت ۲۳
اهداف ۲۴
سیاست کیفیت و مداخله برنامه ریزی ۳۳
ارزش مدیریت نتیجه طبیعی برای ارزش آگاهانه است ۴۴
برنامه ریزی اجرایی ۴۶
ارزیابی و بازخورد ۴۷
نتیجه گیری ۴۸
منابع ۵۱
نتيجه گيري تحقيق استراتژی برای مدیریت کیفیت جامع:
برنامه استراتژيكي بيشتر يا كمتر نقطه اوج همه بحث ها تا حال در TQM است . ما سه مدل مختلف را تجديد نظر كرديم و يك مدلي كه بايد در اوضاع هندي
مناسب است را پيشنهاد كرده است . اهميت شناختن الگوي ابتدايي و سبك موسسه و درست كردن مدل ها چيست . در مراحل . يك موسسه بايد يك برنامه اي را
به واحد است را توسعه دهد . شاخص اصلي موفقيت يك برنامه استراتژيكي
است كه باز تابش يگانگي موسسه است .
فهرست منابع استفاده شده در تحقيق استراتژی برای مدیریت کیفیت جامع:
۱- بهروز ریاحی – مدیریت کیفیت جامع در بخش عمومی- نشر مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران.
۲- مهربان، رضا – در چارچوب مدیریت کیفیت جامع- نشر پیکان.
۳- به سوی مدیریت جامع کیفیت- دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز.
مبلغ واقعی 4,500 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 4,050 تومان