تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه ایرانی، دارای هزاران فایل ، نرم افزار ، مقاله ، پایان نامه، کارآموزی دانشجویی ،نمونه سوال و .... می باشد. درصورت هرگونه سوال،نظر ،انتقاد و ... میتوانید در قسمت تماس با ما پیام خود را برای ما ارسال کنید.


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 38
  • بازدید دیروز : 42
  • بازدید کل : 494836

نرم افزار بازیکده(Gamehouse) نسخه کامل( اصل) با قیمتی باور نکردنی و بدون کرک


نرم افزار بازیکده(Gamehouse) نسخه کامل( اصل) با قیمتی باور نکردنی و بدون کرک

نرم افزار بازیکده(Gamehouse) نسخه کامل( اصل) با قیمتی باور نکردنی و بدون کرک

 

*سادگی استفاده:
حتی با وجود افزایش امکانات بازیکده، محیط نرم‌افزار همچنان همان حس راحتی را به شما القا می‌کند. نسخه کامل زیباتر، و کار کردن با آن ساده‌تر از نسخه کوچک بازیکده است.
همچون گذشته همچنان با چند کلیک به همه‌ی امکانات بازیکده دسترسی دارید.
برای نصب کردن، حذف کردن و تغییر پیکربندی بخش سرویس گیرنده کافیست ابزار تنظیم پیکربندی از راه دور را اجرا کنید. نصب کردن 50 نسخه از سرویس گیرنده بازیکده روی 50 دستگاه گیم نت شما دیگر عذاب آور نخواهد بود. همه چیز با 5 کلیک حل می شود.
قابلیت "Log out" تنها برنامه باز شده توسط کاربر را میبندد و دستگاه را برای پذیرش مشتری جدید آماده مینماید. نیازی به Log off یا Restart نیست.
همانند نسخه کوچک، نسخه کامل بازیکده نیز به کاربران امکان میدهد که اطلاعات کلی حساب خود (از قبیل نام کاربری، کلمه عبور و غیره) را تغییر دهند. نرم افزار حتی امکان تغییر تنظیمات عمومی دستگاه مانند سرعت حرکت موس و حجم صدا را نیز به کاربران میدهد (که البته میتوان این امکانات را به وسیله سرویس دهنده غیر فعال کرد.)
پرداخت اعتبار بر پایه زمان به شما امکان می دهد با تایپ نمودن زمان مورد نظر خود به جای مقدار پولی، اعتبار را بر پایه زمان نیز مشخص نمایید. به عنوان نمونه، می توانید تایپ کنید 1:27:35 تا یک ساعت و بیست و هفت دقیقه و سی و پنج ثانیه به حساب مورد نظرتان اضافه شود، بدون اینکه بدانید اکنون در چه محدوده زمانی قرار دارید.
بخش جستجوی پیشرفته دوباره و به طور کاملاً متفاوتی طراحی شده است. به این ترتیب، یافتن حساب مورد نظر بسیار راحت‌تر شده است.
با افزودن امکان Drag and Drop به فهرست بازی‌ها، کافیست فایل اجرایی بازی و یا Shortcut آنرا کشیده و در فهرست بازی‌ها رها کنید. اطلاعات مربوط به بازی به طور خودکار به فهرست اضافه می‌شود.
نحوه مشخص کردن و ویرایش محدوده‌های زمانی کاملاً متحول شده است. "دایره زمانی" به شما امکان می‌دهد محدوده‌های زمانی گیم‌نت یا کافی‌نت خود را با راحتی خارق‌العاده‌ای ویرایش کنید.
بنا به درخواست کاربران، بخش مربوط به تغییر اعتبار حساب‌ها بهبود یافته است. در نسخه کامل بازیکده افزایش و کاهش اعتبار حساب‌ها و پرداخت بدهی با سهولت بسیار بیشتری انجام می‌شود.

* امنیت:
اگر دستگاه سرویس دهنده گیم‌نت شما به هر دلیلی از شبکه قطع شد، نگران نباشید. سامانه قدرتمند FailSafe بازیکده که برای نسخه 3 پیاده سازی شده، مسئولیت کم کردن اعتبار بازیکنان را به سرویس‌گیرنده‌ها می‌سپارد. به محض برقراری مجدد ارتباط سرویس‌گیرنده‌ها با سرویس‌دهنده، میزان اعتبار مصرف‌شده به اطلاع سرویس‌دهنده رسیده و اعتبار بازیکنان کم خواهد شد.
بازیکده هرگونه قطع ارتباط سرویس‌گیرنده‌ها از سرویس‌دهنده را ثبت می‌نماید. در صورتیکه ارتباطی به طور غیر‌منتظره قطع شود، سرویس‌دهنده بازیکده زمان، نام دستگاه قطع شده را ثبت نموده و مدیر گیم‌نت را با نمایش پیامی مطلع می‌نماید.
نسخه کامل بازیکده از ایجاد نسخه پشتیبان به طور خودکار پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید تعیین کنید که سرویس‌دهنده هنگامی که باز یا بسته شد از پایگاه داده نسخه پشتیبان تهیه نماید و یا زمان خاصی از روز را برای ایجاد نسخه پشتیبان تعیین نمایید. مطمئن باشید که به‌روز‌ترین نسخه پشتیبان از اطلاعات ارزشمند شما همواره موجود است.
می‌توانید برای سرویس‌دهنده کاربر‌ها و گروه‌های کاربری متفاوت تعیین نمایید. به این ترتیب صاحب گیم‌نت می‌تواند مشخص کند اداره‌کنندگان گیم‌نت امکان انجام چه کار‌هایی را داشته باشند، و چه اختیاراتی (مانند افزودن اعتبار رایگان) از آن‌ها سلب شود.
در نسخه کامل بازیکده، امکان هر‌گونه نفوذ کاربران به دستگاه‌های سرویس‌گیرنده و ایجاد تغییرات یا خرابکاری در این دستگاه‌ها مسدود شده است.
پایگاه‌داده بازیکده اکنون با استفاده از نسخه جدید مربوط به Office 2007 از امنیت بسیار بالایی برخوردار اﺳت. این نسخه پایگاه داده از Encryption پشتیبانی می‌کند و با استفاده از نرم‌افزار‌های معمول نفوذ نمی‌توان به محتویات پایگاه داده دسترسی پیدا کرد.
در صورتی‌که سرویس‌گیرنده‌ای هنوز قفل نشده باشد و کاربری با استفاده از نام‌کاربری و کلمه‌عبور خود اقدام به ورود به سرویس‌دهنده کند، بخش سرویس‌دهنده بازیکده با نمایش پیام هشدار از مدیر گیم‌نت می‌خواهد که پیش از آغاز به کار گیم‌نت یا کافی‌نت، دستگاه را قفل نماید.
در نسخه کامل بازیکده می‌توان بازی‌ها و نرم‌افزارهای اینترنتی را طوری تنظیم کرد که با سطح دسترسی محدود سیستم‌عامل اجرا شوند. این امکان به طور خاص برای کافی‌نت‌ها مفید است، زیرا به عنوان نمونه می‌توان مشخص کرد که مرورگر وب و یا یاهو مسنجر به طور محدود اجرا شوند تا امکان خرابکاری در دستگاه از طریق این‌گونه نرم‌افزارها از بین برود.

* امکانات ویژه:
نیازی نیست مشتریان خوب و پر و پا قرص خود را بشناسید، چون بازیکده به جای شما آنها را میشناسد. فناوری جدید به کار رفته در نسخه 3 مشتریان شما را بر اساس پرداخت هفتگی گروه‌بندی میکند. سپس در هنگام پرداخت پول، به منظور تشویق به پرداخت بیشتر و رفتن به دسته‌های بالاتر، به حسابشان اعتبار رایگان اضافه می‌نماید. این سامانه جدید "کنترل نرخ پرداخت" و یا به اختصار PRC نام دارد.
یافتن حساب مشتریان تا کنون به دانستن دقیق شماره حساب و یا نام کاربری حساب وابسته بوده‌است. با امکان جستجوی سریع بازیکده، تایپ کردن چند حرف از نام، نام خانوادگی، توضیحات، شماره حساب و نام کاربری، شما را به حساب مورد نظرتان خواهد رساند؛ آنقدر سریع که می‌توان واژه "برق‌آسا" را در توصیفش به کار برد.
ا استفاده از بازیکده می‌توانید کنسول‌های بازی (مانند PlayStation و XBox) را نیز به صورت نیمه‌خودکار مدیریت کنید. کاربران گیم‌نت شما می‌توانند با همان حساب همیشگی خودشان از این کنسول‌ها هم استفاده کنند، در نتیجه تمام امکانات مربوط به حساب‌ها برای استفاده از کنسول‌ها هم موجود است (مانند سامانه تخفیف خودکار PRC). پس از پایان اعتبار حساب، بازیکده نام کنسولی که اعتبار کاربرش به پایان رسیده را از طریق بلندگوی دستگاه سرویس‌دهنده اعلام می‌کند. کنسول‌های بازی از محدوده زمانی مجزایی هم بهره می‌برند بنابراین می‌توانید قیمت متفاوتی نسبت به سایر دستگاه‌ها برای هر ساعت استفاده از این کنسول‌ها تعریف کنید.
سرویس‌دهنده بازیکده اکنون پیغام‌های صوتی ارسالی به کاربران (مانند اخطار پایان زمان باقیمانده و تغییر قیمت استفاده از دستگاه‌ها) را از طریق بلندگوی دستگاه سرویس‌دهنده نیز اطلاع می‌دهد، در نتیجه نیازی نیست کاربران همواره از گوشی دستگاه‌ها استفاده کنند تا از این پیام‌ها مطلع شوند.
اکنون می‌توانید تعیین کنید که پس از پایان اعتبار کاربر سرویس‌گیرنده، بازیکده پیش از خارج کردن کاربر از دستگاه زمان مشخصی را برای افزایش اعتبار در اختیار وی قرار دهد. در این وضعیت، سرویس‌گیرنده بازیکده تمام نرم‌افزارها و بازی‌های اجرا شده کاربر را از دید مخفی کرده و با نمایش پیامی از کاربر می‌خواهد تا پایان مهلت مشخص‌شده اعتبار خود را افزایش دهد. در صورت افزایش اعتبار در این مدت، سرویس‌گیرنده بازی‌ها و نرم‌افزارها را مجدداً نمایش می‌دهد و کاربر می‌تواند به کار خود ادامه دهد.
سرویس‌دهنده بازیکده دارای قابلیت تغییر ظاهر است. این امر از تکراری و خسته‌کننده شدن ظاهر سرویس‌دهنده جلوگیری می‌نماید.
بازیکده کاملاً "سرور گرا" است، به این معنی که اغلب کارهایی که شما نیاز دارید در گیم‌نت خود انجام دهید به سرویس‌دهنده انتقال یافته‌اند. می‌توانید سرویس‌گیرنده ها را قفل کرده یا باز کنید و تنظیمات موس، صفحه‌کلید و مانیتور آنها را بوسیله سرویس‌دهنده و فقط با چند کلیک عوض نمایید.
بنا به درخواست کاربران نسخه کوچک، نسخه کامل بازیکده اکنون دارای دو نوع محدوده زمانی برای دو نوع مختلف نرم‌افزار‌هاست. شما می‌توانید قیمت‌های متفاوتی را برای استفاده از نرم‌افزار‌های مختلف در گیم‌نت و به خصوص کافی‌نت خود مشخص کنید.
مانند نسخه کوچک، امکان مشاهده اطلاعات آماری (در‌آمد و کارکرد) تمامی حساب‌ها و همچنین یک حساب خاص وجود دارد. نسخه کامل بازیکده انواع اطلاعات آماری به دست آمده از گیم‌نت و کافی‌نت را به صورت نمودار نیز نمایش می‌دهد. با یک نگاه می‌توانید از وضعیت درآمد و کارکرد محل کار خود در محدوده زمانی خاص آگاه شوید.

* پشتیبانی گسترده :
"راهنمای حساس به موضوع" مرتبط‌ترین اطلاعات در مورد هر یک از عناصر محیط نرم‌افزار را در اختیار شما قرار می‌دهد. کافیست هر جزئی از محیط را انتخاب کرده و کلید F1 را فشار دهید تا در کمترین زمان ممکن تمام راهنمایی‌های مربوط به آن عنصر در اختیارتان قرار گیرد.
پس از خرید نرم‌افزار بازیکده، شما هرگز تنها نخواهید بود. پارسافت همواره از طریق بخش پشتیبانی کاربران بازیکده شما را در زمینه استفاده از نرم‌افزار راهنمایی کرده، مشکلات احتمالی را برطرف نموده و نسخه‌‌های اصلاحی بازیکده همراه با امکانات بیشتر در اختیار شما قرار خواهد داد.
خرید نرم افرار فوق مشهور بازیکده(Game Host) برای مدیریت گیم نت و کافی نت - اصل نرم افزار بازیکده(Game Host) با قیمتی باور نکردنی و بدون کرک.

تصاویری از محیط نرم افزار

 



 

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 3619

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • کتاب صوتی چگونه در بورس ۲ میلیون دلار بدست آوردم
  • متن انگلیسی و ترجمه درس متون حقوقی 4 رشته حقوق - a level and as level law - بر اساس کتاب مارتین هانت
  • نمونه سوال و جواب همراه با کاملترین جزوه آزمون نهایی ضمن خدمت شمیم دانش فرهنگیان آموزش و پرورش ( بیش از 430 سوال قابل جستجو با فرمت word )
  • پکیج آموزشی کشت کلیه گیاهان و سبزیجات و میوجات به روش هیدروپونیک در خانه
  • چه راههایی برای بالا بردن تحمل خود در برابر نظر دیگران در خانواده مدرسه و جامعه پیشنهاد می کنید.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد