تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه ایرانی، دارای هزاران فایل ، نرم افزار ، مقاله ، پایان نامه، کارآموزی دانشجویی ،نمونه سوال و .... می باشد. درصورت هرگونه سوال،نظر ،انتقاد و ... میتوانید در قسمت تماس با ما پیام خود را برای ما ارسال کنید.


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 196
  • بازدید دیروز : 208
  • بازدید کل : 498843

دانلود گزارش کاراموزی رشته عمران


دانلود گزارش کاراموزی رشته عمران

خرید و دانلود گزارش کاراموزی رشته عمران

نوع فایل : WORD

تعداد صفحات : 12

 

مقدمه :

در روز اول كارورزي با محيط دفتر آشنا شديم . سپس پس از گرفتن كروكي زمين ، كم كم شروع به ترسيم پلان مسكوني نموديم . پس از كشيدن نقشه بطور دستي و مشخص نمودن قسمت ها و فضاهاي مختلف ، تغييراتي در نقشه داديم و به نحوي رفع اشكال نموده و شروع به ترسيم اصلي نموديم . و نقشه را توسط AUTO CAD رسم كرديم.

پس از ترسيم كليه قسمت هاي مورد نياز ، يعني پلان ، پلان فونداسيون ، نمادها و برش و ... قسمت اوليه كار به پايان رسيد . سپس شروع به ترسيم پلان مسكوني ديگر نموديم و مطابق نقشه گذشته ، كليه كارهاي اين نقشه را نيز به اتمام رسانديم .

از روز دهم كم كم مشغول كار در محيط كارگاه شديم يعني همان زمين مورد نظر براي اجراي ساختمان .

پس از بازديد از زمين و مطابقت دادن با كروكي كارهاي مورد نياز را شروع كرديم كه به شرح زير مي باشد .

 

چکیده :

 

آشنايي با محل كارورزى:

دفتر فنى پارسه خرمدره در تاريخ 1377 تأسيس شده . اين دفتر واقع در شهرستان خرمدره جزء سهامي خاص مي باشد . دفتر فني پارسه خرمدره متعلق به جناب آقاى مهندس سعيد مهديان داراي مدرك ليسانس عمران مي باشد . و كارهاي فني و پروژه هاي زيادي را اجرا و به اتمام رسانده اند از جمله فعاليتهاي اين دفتر : به اتمام رساندن پروژه هاي سبز كشت ، به اتمام رساندن پروژه كارخانه مينو ، به اتمام رساندن پروژه هاي مسكوني و ... مي باشد .

 

بازديد زمين و آماده سازى

قبل از شروع هر نوع عمليات ساختماني بايد زمين محل ساختمان بازديد شده ووضعيت و فاصله آن نسبت به خيابان ها و جاده هاي اطراف مورد بازرسي قرار گيرد و همچنين بايد محل چاه هاي فاضلاب و چاه آب هاي قديمي و مسير قنات هاي قديمي كه ممكن است در هر زميني موجود باشد تعيين شده و محل آن نسبت به پي سازي مشخص گردد و در صورت لزوم مي بايد اين چاه هابا بتن يا شفته پر شود . و سپس نسبت به ريشه كني ( كندن ريشه هاي نباتي كه ممكن است در زمين روئيده باشد ) آن محل اقدام شود و خاك هاي اضافي به بيرون حمل گردد . و بالاخره بايد شكل هندسي زمين و زواياي آن كاملاً معلوم شده و با نقشه ساختمان مطابقت داده شود .

عرض پي ها

معمولاً عرض پي قدري بزرگتر از عرض ديوار روي آن ساخته مي شود . زيرا اولاً هميشه فشار وارده و سطح تحت فشار با هم نسبت معكوس دارند ، در ثاني فرض بر اين است كه بار وارده بوسيله ديوار يا ستون به پي ، با زاويه 45 درجه منتقل مي گردد . بدين جهت عرض پي از عرض ديوار بزرگتر مي باشد .

لايه هاي پي نواري

لايه هاي پي سازي در پي هاي نواري به ترتيب از پايين به بالا عبارتند از

1- شفته ريزي

پي هاي نواري در ساختمان هاي آجري دو يا سه طبقه معمولاً با شفته پر مي شوند . شفته مخلوطي است از خاك مناسب و آهك شكفته و آب .

خاك مناسب

خاك مناسب براي شفته خاكي است كه قطر دانه هاي تشكيل دهنده آن از لحاظ بزرگي و كوچكي متفاوت بوده بطوريكه دانه هاي ريز تر ، فضاي خالي بين دانه هاي درشت تر را پر نموده و در نتيجه جسم متراكم و توپري بدست مي آيد .

 

 

 


مبلغ واقعی 5,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 2,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1362

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • کتاب صوتی چگونه در بورس ۲ میلیون دلار بدست آوردم
  • متن انگلیسی و ترجمه درس متون حقوقی 4 رشته حقوق - a level and as level law - بر اساس کتاب مارتین هانت
  • نمونه سوال و جواب همراه با کاملترین جزوه آزمون نهایی ضمن خدمت شمیم دانش فرهنگیان آموزش و پرورش ( بیش از 430 سوال قابل جستجو با فرمت word )
  • پکیج آموزشی کشت کلیه گیاهان و سبزیجات و میوجات به روش هیدروپونیک در خانه
  • چه راههایی برای بالا بردن تحمل خود در برابر نظر دیگران در خانواده مدرسه و جامعه پیشنهاد می کنید.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد