تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه ایرانی، دارای هزاران فایل ، نرم افزار ، مقاله ، پایان نامه، کارآموزی دانشجویی ،نمونه سوال و .... می باشد. درصورت هرگونه سوال،نظر ،انتقاد و ... میتوانید در قسمت تماس با ما پیام خود را برای ما ارسال کنید.


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 317
  • بازدید دیروز : 298
  • بازدید کل : 498263

دانلود گزارش کاراموزی چاپخانه


دانلود گزارش کاراموزی چاپخانه

خرید و دانلود گزارش کاراموزی چاپخانه

دانشگاه جامع علمي كاربردي

واحد 34

نوع فایل : WORD

تعداد صفحات : 41

 

 

 

اهداف پروژه :‌

در طي اين تحقيق ما قصد داريم راه هاي ايجاد كار را بشناسيم تا پس از پايان درس ، توجه به قوه خلاقيت فردي و در نظر گرفتن استعدادهاي موجود و پي بردن به نيازهاي جامعه و شناخت امكانات موجود در گروه هاي چند نفره و اقدام به اشتغال زايي كردن تا اين نسل جوان جوياي كار در جامعه صاحب كار شوند . براي شروع كار از تجربيات كار آفرين محترم آقاي يادگاري جهت راه اندازي چاپخانه استفاده نموديم .

 

پيشگفتار

صنعت چاپ در كشورها سابقه اي ديرينه دارد شايد پيش تر از بسياري صنايع جديد ، صنعت چاپ به كشورها وارد شد بنا بر اين انتظار مي رود از نظر نيروي كار متخصص و رعايت استاندارد هاي حرفه اي نيز نسبت به صنايع ديگر از موقعيت بهتري برخوردار باشد اما با نخستين مراجعه به چاپخانه و پايگيري يك كار چاپي به آساني فهميده مي شود كه اين صنعت از نظر ترتيب نيروي كار ماهر و انتقال دانش فني بس فقير است و در اين زمينه هيچ كار اساسي و قابل اعتنايي صورت نگرفته است . نبود آموزش عالي معتبر چاپ و حتي دوره هاي كوتاه مدت آموزش فني و حرفه اي در كشور انتقال دانش فني را به طور عمده به آموزش استاد شاگردي محدود ساخته ، بنابراين نيروي كار دوره ديده هيچ سطحي (‌عالي تكنسين و كارگري ) تربيت نشده است . بخت خابيده آموزش چاپ به تازگي بسيار شده و طي چند سال اخير آموزش ، نقل مجلس خانواده چاپ بوده و حركت هايي در اين زمينه صورت گرفته است . اما هنوز تا تحقق آموزش هدفمند و برنامه ريزي شده و كار بست آموخته ها در عمل و رعايت استاندارد هاي حرفه اي راه درازي در پيش داريم و تلخي تجربه هاي گذشته در كام ها از خوش بيني بر خدر مان مي دارد . گستردگي و تنوع رشته ها چاپ و مواد مصرفي و روش هاي آن به گونه است كه كسب تخصص در همه شاخه هاي آن نا ممكن مي نمايد . بنابراين آموزش چاپ در هه رشته ها و شاخه هاي آن مستزم برنامه ريزي دقيق ، سرمايه گذاري قابل توجه و ايجاد فضاها ، امكانات ، كارگاه ها و آزمايشگاه هاي مناسب و همچنين توجيه مديران و دست اندر كاران چاپ است و انجام چنين كار بزرگي تنها با مشاركت فعال خانواده بزرگ چاپ نهادهاي صنعتي و مسؤلان دولتي اين رشته مسير مي شود اما تازماني كه چنان موافقت و همياري و اقدام بنياني صورت نگرفته است ، نمي توان دست روي دست گذاشت بايد عطش تشنگان دانش را در خانواده چاپ حتي به قدر جرعه اي يا قطره اي فرو نشاند .

 

چکیده:

شركت:

دركشور ما ايران شركت ها به هفت گروه تقسيم مي شود :

1 – شركت هاي سهامي كه خود به دو دسته سهامي خاص و سهامي عام تقسيم مي شود 2-شركت با مسئوليت محدود 3 - شركت تضامني 4 – شركت مختلف غير سهامي 5 – شركت مختلف سهامي 6 – شركت نسبي 7 – شركت تعاوني توليد ومصرف

حال هر يك از شركتها را در زير به طور مختصر توضيح خواهيم داد :

1 – شركت سهامي

شركت سهامي شركتي است كه سرمايه آن به سهام تقسيم شده و مسئوليت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمس سهام آنها است .

1 – 1 شركت سهامي خاص

شركتي است سهامي كه تمام سرمايه آن مختصرا توسط مؤسسين تامين شده و سرمايه به سهام تقسيم شده و مسئوليت سهام داران محدود به مبلغ اسمي سهام (مبلغي ، روي برگه سهم قيد شده) آنهاست و تعداد سهام داران نبايد از سه نفر كمتر باشد و نكتة قابل ذكر در مورد نام شركت اين است ، قبل از نام شركت عنوان شركت سهامي خاص بايد قيد شود .

2 – 1 شركت سهامي عام

شركت سهامي است كه مؤسسين آن قسمت از سرمايه را را از طريق فروش سهام به مردم تامين مي كنند مؤسسين حداقل بايد باشند سرمايه شركت نبايد از پنج ميليون ريال كمتر باشد و قبل از نام شركت بايد عنوان شركت سهامي عام قيد شود . ...

 

 

مقدمات تاسيس چاپ خانه

مجوز چاپ :

وزارت فرهنگ و ارشاد از وزارت اطلاعات و اماكن ( حفاظت انتظامي ) و بهداشت در مورد شخص كه تصميم به تاسيس چاپخانه دارد استعلام مي كند و بعد از گرفتن تاييديه از اين مراكز و داشتن شرايط زير مجوز براي وي صادر مي كنند .

1 – ده سال سابقه كار در چاپ يا داشتن ليسانس در رشته چاپ يا داشتن فوق ديپلم در رشته چاپ با 4 سال سابقه كار در چاپ .

2 – تهيه ماشين افست

3 – داشتن موافقت نامه رصولي ( توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي صادر مي گردد )

4 – داشتن مجوز دائم ( توسط وزارت فرهنگ و ارشاد صادر مي گردد )

5 – داشتن مجوز صنعتي ( توسط اتحاديه چاپ صادر مي گردد )

بعد از اعلام اينكه ماشين افست وارد شده است بازرسي از جانب وزارت فرهنگ و ارشاد و براي تاييد ورود ماشين به چاپخانه فرستاده مي شود و بعد از تاييد او كار در چاپخانه آغازمي شود .

البته لازم به ذكر است كه بازرس هر چند لحظه يك بار به چاپخانه مراجعه مي كند كه براي بازرسي به دليل اينكه كارخانه اي به چاپ موارد غير قانوني نپردازد مثل چاپ اوراق بهادار . ....

 

 

توضيح مختصري از كار ماشين آلات

1 – عملكرد اين ماشين به اينصورت است كه ابتدا هر رنگ بر روي نمونه ريخته شده و داخل دستگاه مي رود و سپس بعد از آن در مرحله هل هر رنگ ديگر بر روي نحوه و كار ريخته و تصوير نهايي حاصل مي گردد و داراي 25 رنگ هر يك مي باشد .

2 – اين ماشين فقط يك رنگ را بر روي تصوير پديد مي آورد و اين رنگ مي تواند براي تنوع و دلخواه شخص باشد .

4 – كابرد اين دستگاه به اين صورت است كه كاغذ را پرس كرده و معمولا براي قالب زدن و شماره گذاري استفاده مي شود .

5 – دستگاه ملخي فقط براي شماره گذاري به صورت سريال استفاده مي شود . كه اين دستگاه احتياج به حروف نيز دارد بر خلاف اينكه براي مدل بسيار قديمي مي باشد اما از نوع كيفيت بسيار بالايي برخوردار مي باشد و به خاطر اين است بالا فقط برخي از كوژها سازنده اين دستگاه مي باشند . ....

 

منابع

1 چاپ افست

نويسنده : آلبرت پوتر

مترجم : حميد لباف

 

 

 


مبلغ واقعی 5,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 3,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1160

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • کتاب صوتی چگونه در بورس ۲ میلیون دلار بدست آوردم
  • متن انگلیسی و ترجمه درس متون حقوقی 4 رشته حقوق - a level and as level law - بر اساس کتاب مارتین هانت
  • نمونه سوال و جواب همراه با کاملترین جزوه آزمون نهایی ضمن خدمت شمیم دانش فرهنگیان آموزش و پرورش ( بیش از 430 سوال قابل جستجو با فرمت word )
  • پکیج آموزشی کشت کلیه گیاهان و سبزیجات و میوجات به روش هیدروپونیک در خانه
  • چه راههایی برای بالا بردن تحمل خود در برابر نظر دیگران در خانواده مدرسه و جامعه پیشنهاد می کنید.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد