تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه ایرانی، دارای هزاران فایل ، نرم افزار ، مقاله ، پایان نامه، کارآموزی دانشجویی ،نمونه سوال و .... می باشد. درصورت هرگونه سوال،نظر ،انتقاد و ... میتوانید در قسمت تماس با ما پیام خود را برای ما ارسال کنید.


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 57
  • بازدید کل : 500363

سقوط 79


سقوط 79

سقوط 79

 

سقوط 79

نویسنده: پل اردمن

اوائل سال 1977 کتابی به نام The Crash Of 79 در آمریکا انتشار یافت که با استقبال عجیبی روبرو گردید و نسخه های آن چنان سریع بفروش رفت که تعجب همگان را برانگیخت.
این کتاب، که هم اکنون ترجمه فارسی آن را تحت عنوان » سقوط 79 « در پیش رو دارید.
بعد از آن بسرعت در آمریکا و انگلستان تجدید چاپ شد و آنقدر مورد توجه قرار گرفت که تا نوامبر 1977 یعنی در کمتر از 10 ماه به چاپ پانزدهم رسید و بیش از 2 میلیون نسخه از آن بفروش رسید. بطوریکه تا مدتها در فهرست کتابهای پرفروش امریکا و انگلیس قرار داشت و مجله » تایم « آمریکا پس از 2 ماه از این دوره ، کتاب » سقوط 79 « را بعنوان دومین » پرفروش « در لیست معروف کتابهای در فروش هفته معرفی کرد.
مهمترین دلیل استقبال عجیب مردم از این کتاب ، انتقادهای کوبنده ای است که که از نظام سرمایه داری غرب بعمل آورده و با دیدی روشن همه مفاسد دنیای غرب را در قالب یک داستان تخیلی از پرده برون انداخته و حرص و خودخواهی و پول پرستی بانکداران ، صاحبان صنایع ، کمپانیهای نفتی ، و سساستمداران مغرب زمین را به جهان نشان داده است ، ولی نکته بسیار مهم دیگری که میتواند عامل اساسی توجه مردم به این کتاب باشد، وجود ایران بعنوان محل وقوع حوادث اصلی و حضور سیاه ایران بصورت یکی از چهره های اصلی کتاب است.
اما در این کتاب نویسنده با موذیگری خاصی ، علاوه بر آنکه هدف اصلی خود در نوشتن این داستان - » یعنی منزه جلوه دادن صهیونیسم « را کاملا به نمایش گزاشته ، ضمنا در قالب یک داستان تخیلی ، ایران و عربستان را در یک جنگ اتمی درگیر کرده و با پیش کشیدن مسئله نفت و انرژی ، سیستم بانک و سرمایه داری ، و مناقشات اعراب و اسرائیل ، داستانی آنچنان شیرین و جذاب آفریده که عده ای خوش خیال نیز حرفهای او را جدی گرفته و احتمالا تصور کرده اند که حوادث این کتاب در زمان خودش - یعنی در مارس 1979 - اتفاق خواهد افتاد.

 



 

  انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 147

مطالب تصادفی

  • کتاب صوتی چگونه در بورس ۲ میلیون دلار بدست آوردم
  • متن انگلیسی و ترجمه درس متون حقوقی 4 رشته حقوق - a level and as level law - بر اساس کتاب مارتین هانت
  • نمونه سوال و جواب همراه با کاملترین جزوه آزمون نهایی ضمن خدمت شمیم دانش فرهنگیان آموزش و پرورش ( بیش از 430 سوال قابل جستجو با فرمت word )
  • پکیج آموزشی کشت کلیه گیاهان و سبزیجات و میوجات به روش هیدروپونیک در خانه
  • چه راههایی برای بالا بردن تحمل خود در برابر نظر دیگران در خانواده مدرسه و جامعه پیشنهاد می کنید.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد